-sannaandersson-

Alla inlägg under augusti 2012

Av sanna andersson - 31 augusti 2012 20:30

( detta är tidsinställt)

nu är vi ungefär framme i stockholm, har ingen aning, frö jag gör detta inlägg 15:13 igentligen, men på ett ungefär :)

hade bra!

 

Av sanna andersson - 31 augusti 2012 15:09

ja, nu har jag nyss kommit hem och ska packa det sista och kanske äta nått,

sen kommer emma och hennes mamma hit vid halv 4 tro jag :)

och då åker vi :D

om det är bra väder imorgon så går vi på grönan då:) annars så gör vi det på söndag ist!

 

nu får ha en bra helg, och så få jag se hur mycket bloggnign det blir, annars kommer det ett inlägg på måndag/tisdag kväll.

puss!

 

 

Av sanna andersson - 31 augusti 2012 07:02

ja, nu ska jag fixa mig osv sen åker jag och mamma och hämtar upp maja och sen till skolan,

fast det är  ju bra att det är fredag:) 

 

och idag åker jag till stockhom:) vid 4 tiden. och jag vet som sagt inte hur mycket bloggning det blir.

 


nu ska jag fixa klar mig och allt sånt.

hör av mig innan vi åker :)

 

Av sanna andersson - 30 augusti 2012 21:14

ja, som rubriken säger  :)

hmm. har varit en chill dag idag faktiskt, börja kl 10 och sluta 2 :D

sen så gick jag till stallet med ebba och annie och lede ...

är sjuukt trött nu :o

 

och imorogn drdr jag till stockholm! längar..

men iaf nu har jag nyss duschat och ska fixa lite saker sen lägga mig och kolla på film eller nått :)

 

gonatt, ( jag orkar inte logga in sen bara för att säga de så gör de nu ist)

 

 

gammal bild -.-

Av sanna andersson - 30 augusti 2012 08:30

godmorgon!

 


bästa dagen idag! vi börjar kl 10 för det blev ingen musik nu på morgon, och så slutar vi kl2 ist för halv 4! :O

asss bra. och jag leder idag mellen 5och halv 8 tro ja :P hmm.

 

och imorgon kl 4 åker jag till stholm! vet inte hur uppdateringen blir då...och jag ska kolla om nån kan rida lillan, frida och maja kanske? :)

 

aja nu ska jag bara sitta här och dryga ut lite, sen går jag till bussen 5 över ungefär!

ha de bra:)

 

spanien 

Av sanna andersson - 29 augusti 2012 19:41

har lite saker jag tänkte sälja! 

as billigt efter som jag vill bli av med dom :D

 

1.stallkompisarna (filmen) 1-12, utom 9 och 11 för dom har jag tappat bort..

dom kostar i vanligt fall kanske runt 70 kr st. men jag kommer bara ta 100 kr för alla, eller om nån vill köpa tex en bara, så kostar dom 10kr :)

 

100 kr för alla eller 10 kr för en :)

 

2.klara böker, 10 st, hade tänkt mig ungefär 70kr där oxå, eller bud! och lika där, 10 kr om man bara vill ha en eller liknande! klara bökerna kostar i vanliga fall ca 50 st :)

kan ju skriva upp vilka böker jag har, *klara på island *klara, fördiga gå *klaras egen seger *klaras nya häst *klaras ridlägersommar *klara och hemligheten *klara och midsommar drömmen *klaras dröm *klara andersson , häst ägare , och klaras vintersorg.

det var alla jag hade :)

 

alltså , 100 kr för alla eller 10 kr st

 

3,starstable, ett roligt häst spel :) har 3 st, * sommarryttaren * vinterryttaren och höstryttaren

dom kostar i vanliga fall ca 199 kr? men ni får alla för 90 kr:) eller en för 20 för en:) 

 

 

4, klaras dröm, (cd) en 3 delars serie som handlar om klara och om att få börja rida osv :)

den kostade ungefär, 199kr men jag säljer den för 70 eller bud.

    

 

5, okej, nu är det inge mer böker,filmer osv..

jag säljer nu en silvrig fotölj, det är suuuper skön att sitta i! men efter som jag inte har någon plats för den längre så säljer jag den! tycker det väldigt fin, för jag har haft den rätt länge! men inte en skråma :)

vet ej vad den kostade men rätt så dyr antar jag, men jag säljer den för 100 kr!

     



det kommer komma mer saker nån dag framöver...

:)

 


Av sanna andersson - 29 augusti 2012 07:45

godmorgon alla!

 

just nu sitter jag hos maja och väntar på att hon ska bli klar :)

sen åker vi till skolan, jag åker buss igentligen men jag brukar hoppa av vid maja och åka med dom in till skolan för jag tycker det blir så tigigt annars! haha, nog om det.

 

mer om det när jag har kommit hem, ikväll alltså.

 

ska gå nu!

 

 

 

Av sanna andersson - 28 augusti 2012 20:18

ja, nu är jag äntligen hemma efter en lång dag...


vi hade långdag idag och vårat schema är ju inte det bästa om jag säger så, jag fattar inte hur dom kan lägga matte som sista lektion på en lång dag?! åhhhhhhh. men AJA. få klaga i ett annat inlägg nån dag. ska no göra det, ja det ska jag. jag ska göra ett klag inlägg nån dag! bara för att få skriva av mig och dela mitt klagande på saker osv :)


nu ska jag fixa lite, ta fram kläder. och kolla på film och somna i tid!

inte s+ mycket mer att säga, eller jo... det har hänt en sjuuuk rolig sak som jag inte kan tro att det är sant...

men det får ni inte reda på nu! hehe :) nu vill ni allt veta va:D men ni kommer få reda på den så småning om :DD


Ska ta en till macka nu, haha :P bra att veta om ni tänkte antekna :)


 

lill bubben :`)



Ovido - Quiz & Flashcards